Presentació del llibre

llibreLA EDUCACIÓN PARA LA IGUALDAD DE GÉNERO
Una propuesta formativa para educadoras y educadores sociales

L'ampli volum d'estudis i propostes per a introduir la perspectiva de la igualtat de gènere a l'escola contrasta amb l'escassetat de textos centrats en l'àmbit de l'educació social. La Educación para la Igualdad de género. Una propuesta formativa para educadoras y educadores sociales,  ve a cobrir aquest buit en la literatura sobre el tema. En aquest llibre, orientat a la formació d'estudiants i professionals de l'àmbit de l'educació social, es desenvolupen els aspectes teoricoconceptuals de l'educació per a la igualtat de gènere i s'analitzen les polítiques d'igualtat i l'educació per a la igualtat a Espanya des de la Constitució fins a l'actualitat. A partir d'aquests plantejaments es fa una proposta formativa que, a més, està avalada per l'experiència de les autores com a professores i investigadores.

Més informació del llibre, aquí

Autores:

• Francisca Salvá Mut, doctora en Ciències de l'Educació i catedràtica d'universitat en el Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació de la UIB. És membre del grup de recerca Educació i Ciutadania (GEIC) i directora del Laboratori de Recerca i Innovació en Formació Professional (LRIFP9).
  • Elena Quintana Murci, llicenciada en Ciències de l'Educació i doctora Europea en Educació Inclusiva a la Universitat de les Illes Balears.

La presentació comptarà amb la participació de la senyora Maria Duran, directora de l'Institut Balears de la Dona, i la senyora Violeta Rojas González, presidenta del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de les Illes Balears (CEESIB).

Activitat destinada en especial a alumnes i professionals de l'àmbit de l'educació social, així com a totes aquelles persones interessades en la temàtica.

Data i lloc

Dia 10 de març a les 19 hores a l'aula 18 de Sa Riera, c/ de Miquel dels Sants Oliver, 2, 07013 Palma.

Activitat emmarcada en la commemoració del 8M, Dia Internacional de les dones.