Exposició itinerant contra les violències masclistes i de micromasclismes de Diana Raznovich

Formada per dues exposicions:

Negar la violència masclista és bastant violent, com a campanya de sensibilització ciutadana per fer visibles diferents manifestacions de la violència cap a les dones.
Petits gests amb importància, en la qual mostra els detalls quotidians que palesen la desigualtat que pateixen les dones.

negar la vgpetits gestos

Dia i lloc

Es podrà veure des del 18 fins al 27 d’octubre a l’estació de metro de la UIB.
Exposició cedida per l’Institut Balear de la Dona.

Informació sobre l’autora:

Diana Raznovich va néixer a l’Argentina i s’exilià a Espanya al 1976. És autora teatral i humorista gràfica amb una àmplia trajectòria nacional i internacional.

Imparteix conferències, seminaris, tallers i xerrades sobre humor amb perspectiva de gènere. Es col·laboradora del Diario Clarín, de Buenos Aires, i va rebre la beca John Simon Guggenheim de Nova York per la seva trajectòria artística. També ha realitzat nombroses performances i instal·lacions amb els seus còmics.

Inauguració

El dia 20 d'octubre va tindre lloc la inauguració de l'exposició de la mà de la directora de l'Institut Balear de la Dona, la senyora Maria Duran. Per part de la universitat van assistir el Dr. Marcos Nadal, vicerector de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació i Dra. Esperança Bosch, directora de l’Oficina per a la Igualtat d'Oportunitats entre Dones i Homes.