II Concurs de Tuits contra la violència de gènere 2015

Amb motiu del dia 25 de novembreDia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, la Universitat de les Illes Balears, a través de l’Oficina per la Igualtat d’Oportunitats entre Dones i Homes, realitzem la II edició del Concurs de tuits contra la violència de gènere 2015, amb la  finalitat de  conscienciar i sensibilitzar tota la comunitat universitària davant aquest greu problema social.

imatge concurs

Els tuits contra la violència de gènere consisteixen en missatges, lemes o expressions relacionats amb la lluita contra la violència de gènere enviats a través de la xarxa social Twitter i l’extensió màxima dels quals és de 140 caràcters, per enviar-nos en teu tuit posa l'etiqueta #UIB25N i menció @UIBuniversitat.

El tuit guanyador es convertirà en el proper eslògan de futures campanyes contra la violència de gènere que es duguin a terme a la UIB i, a més, l’autor o autora del tuit guanyarà un premi especial, una tauleta iPAd mini de Apple, a més es seleccionarà un finalista que se’n durà un iPod shuflle de Apple

Expressa la teva rebutja a  la violència de gènere !

BASES DEL CONCURS

Les persones guanyadores del concurs hauran de posar-se en contacte amb l'oficina a través de l'e-mail: oficina.igualdad@uib.es o salud.mantero@uib.es, indicant les seves dades personals i la seva vinculació amb la UIB, en el cas de l'alumnat, carrera i curs.

El lliurament de premis va tindre lloc el dia 25 de Novembre a les 12h a Son Lledó de mans del Rector de la nostra universitat, després d'haver realitzat un minut de silenci per les víctimes de violència de gènere

A 20 de Novembre la Fallada del Jurat del Concurs de Tuits contra la violència de gènere 2015 de UIB ha sigut la següent: Acta del concurs

Tuits guanyadors i lliurament de premis

Tuit Guanyador

Los celos y el amor no forman parte de la misma ecuación. Di no a la violencia de género.

Tuit Finalista

Posa't la vacuna contra la violència de gènere: Prevenció, Educació, Conscienciació!

Tuit guanyador

Les persones autores dels tuits guardonats han rebut una tauleta iPad mini d’Apple, i el finalista, un iPod Shuffle d’Apple

Més informació sobre l'esdeveniment i galeria fotogràfica aqui